Wednesday, July 08, 2009

Kristiansand
I am going on my own to Kristiansand next week. It is business not pleasure, but Tuesday evening I’m free to do something on my own, and I want to do something special. Not just sit in my hotel room.
Anybody who knows of something interesting in the area that might suit me?
Anything like a quilt exhibition or a workshop would be nice. I know it is summer and holiday has started, but there might be somebody out there actually playing with fabric and thread, or anything in that direction.
I got my own car, and am not afraid of getting around.
So, where should I go? Any suggestion?

1 comment:

annemariesquilt said...

Heia Nina så koselig at du kommer til Kristiansand.. Jeg har ferie så jeg har ikke oversikt om jeg er hjemme eller ikke, men hvis jeg er det så hadde det vært koselig å møte deg igjen. Du kan jo sende meg en melding. ( mob nummeret mitt er i mailadressen min)
Jeg ville tatt en tur til Vennesla og Lydia Quiltshop ( Også kalt strikkefeen ). Der har de mye fint og stoffene er rimeligere enn i andre quiltebutikker.
Jeg ville også tatt en tur innom Høie Fabrikker, der er det en outlet butikk for Høie produkter og Porsgrun porselen..
Hmm what else? Jeg vet ikke om noe quilteutsillinger annet enn at Farsund Quilteklubb skal ha utstilling 11 juli i Byparken( Farsund) fra kl 10 til 15. Værforbehold!!
Jeg ønsker deg en flott tur :-))